PORSELEN LAMINATE

Diğer adı yaprak porselen olarak da bilinen laminate veneer kaplamalar; estetik sorunları bulunan ön dişlerde hiç aşındırma yapmadan veya gerekli ise dişlerin ön yüzeyinden 0,3 – 0,7 mm aşındırma yapılarak, porselenden hazırlanan tabakanın dişlerin ön yüzeylerine kuvvetli ajanlarla yapıştırılması ile gerçekleştirilen estetik bir tedavidir.

İnce olmaları ve ışık geçirgenlikleri sayesinde mükemmel bir estetik sağlarlar. Renklenme olmaması ve doğala yakın görünüm sağlaması ile estetik beklentilerinizi karşılamaktadır.

PORSELEN LAMİNATE (ESTETİK LAMİNA PORSELEN)

• Diestemaların (dişler arasındaki boşlukların) kapatılması,diş boyunun uzatılması ve yeniden estetik kazandırılmasında
  • Aşınmış, kırık veya çatlak dişlerin estetik uygulamalarında
  • Diş rengini beğenmeyen kalıcı beyazlık isteyen hastalarda
  • Gülüşünü beğenmeyen kişilerde yeniden bir estetik gülüş tasarımı için
  • Hafif çapraşık dişlerin düzeltilmesinde mükemmel ve doğal bir estetik sağlamak amacıyla uygulanmaktadır.

Porselen lamina uygulaması en az 2 seanslık bir tedavi sürecinden oluşmaktadır. Randevuların uzunluğu dişlere ve lamina sayısına göre değişmektedir..

İşlem sırasında ağrı ve acı hissedilmez. Gerekli olduğu durumlarda lokal anestezi yapılarak hastanın işlem sırasında ağrı duyması engellenir.
İşlem sonrası ise yapıştırma seansına kadar dişinizi korumak ve hassasiyet olmaması amacıyla geçici laminalar yapıştırılır..

İlk muayene sırasında işlem öncesi hasta ağzından ölçü alınır. Elde edilen model ile laboratuarda özel bir malzemeden mock-up (prova çalışması) uygulaması yapılır. Doktor ve hasta 3 boyutlu bu model üzerinde ve ağızda istedikleri değişiklikleri yapabilirler ve final estetik görünümün nasıl olması gerektiğine karar verebilirler.